Gromadzenie i selekcja aplikacji

Każdą rekrutację zaczynamy od publikacji ogłoszenia, w którym kandydat znajdzie wymagania na stanowisko oraz informacje o sposobie składania dokumentów.

Należy pamiętać, że dokumenty muszą być odpowiednio przygotowane, ponieważ są wizytówką kandydata i świadczą o posiadanych umiejętnościach, kompetencjach i doświadczeniu.

Otrzymane zgłoszenia są wnikliwie analizowane, skupiamy się głównie na sprawdzeniu czy kandydat spełnienia podstawowe wymagania formalne niezbędne do pełnienia przyszłych obowiązków.

Rozmowa rekrutacyjna

Zaproszenie na spotkanie jest wstępem do kolejnego etapu, jakim jest rozmowa kwalifikacyjna. Na tym etapie sprawdzamy informacje zawarte w dokumentach aplikacyjnych, wiedzę teoretyczną i praktyczną z danego zakresu oraz poznajemy bliżej Kandydata. Spotkanie rekrutacyjne to doskonała możliwość, aby się zaprezentować jak również bliżej poznać przyszłe miejsce pracy.

Kandydaci, którzy odbyli spotkania, zawsze otrzymują odpowiedź zwrotną.

Wszystkie prawa zastrzeżone © Solvent 2017 | Realizacja: Hedea.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w pamięci Twojego urządzenia. Zobacz szczegółowe informacje jak zarządzać plikami cookies przy użyciu swojej przeglądarki internetowej.